Justyna Sprawka
Ekspert z zakresu budowania marki
BRAND MANAGER branży nieruchomości
kontakt@justynasprawka.pl
Ekspert z zakresu budowania marki I Doradca marek szkoleniowych
Od 15 lat współtworzy produkty i usługi, których sprzedaż przekroczyła 100 milionów złotych. Od 8 lat, koncentruje się głównie na budowaniu silnych i dochodowych marek w branży nieruchomości.
Pracowała m.in. z Danielem Siwcem, Rozsądnymi Braćmi, Flipem na Pierwotnym, Alehem Turem, Natalią Gorszkową i wieloma innymi.
Doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania, psychologii, marketingu, PR, sprzedaży i obsługi klienta pozwala jej na kompleksowe podejście do budowania marki, łącząc działania offline z działaniami online.
Swoich klientów zawsze prowadzi w sposób kompleksowy: audytuje, tworzy nowe produkty marki i wprowadza je na rynek, buduje i szkoli zespoły, tworzy strategie komunikacji, integruje społeczność marki organizując m.in. wydarzenia branżowe. Osobiście zarządza działaniami prowadzonych marek. Współpracuje z prasą, radiem, telewizją i twórcami internetowymi.
Wykładowca akademicki i szkoleniowiec, spędziła ponad 500 godzin dzieląc się wiedzą i doświadczeniem. Prelegent na konferencjach i spotkaniach branżowych. Autorka licznych publikacji w prasie.
Skuteczna, rzetelna, nastawiona na działanie. Nie boi się wyzwań, a jej celem jest pomaganie innym w osiąganiu sukcesu poprzez dobrze zaplanowaną i konsekwentną budowę marki.
Prywatnie, miłośniczka podróży. Zafascynowana Kubą oraz słoneczną Italią.
Rozmowa na temat moich współprac i budowania marek w branży nieruchomości pojawiła się w 12 wydaniu Strefy Nieruchomości. Wywiad ze mną przeprowadziła Aneta Nagler.
Jeśli jesteś ciekawy, jaką drogę pokonałam aby móc realizować swoje pasje i co moim zdaniem jest najważniejsze w budowaniu marki, zapraszam Cię do przeczytania rozmowy, którą przeprowadziła ze mną Dorota Pawelec z onet.pl.
16 numer, Strefa Nieruchomości- Magazyn Inwestora
Real Estate Magazine, nr 2 2022
Strefa Nieruchomości-Magazyn Inwestora, nr 18
Investor Real Estate Expert, 6/2022
W swoim życiu przemierzyłam wiele dróg – odpowiadałam za PR, marketing, budowałam i szkoliłam zespoły, rekrutowałam, nawiązywałam relacje biznesowe, byłam psychologiem, oraz przez ponad 10 lat szkoleniowcem. Niezależnie od firmy, dla której pracowałam, niezależnie od zajmowanego stanowiska, zawsze kończyło się tym, że wprowadzałam na rynek jakieś nowe szkolenie. Dlatego wszystkie te drogi zaprowadziły mnie w końcu do tej jednej, związanej z budowaniem marek szkoleniowych. Nigdy jednak nie zrezygnowałam z różnorodności działań związanej z moją pracą, bo ta wielozadaniowość cieszy mnie najbardziej.i