fbpx
Justyna Sprawka
Ekspert z zakresu budowania marki BRAND MANAGER branży nieruchomości

TYLKO ODWAŻNE MARKI ZARABIAJĄ

Ekspert z zakresu budowania marki I Doradca marek szkoleniowych

Od 15 lat współtworzy produkty i usługi, których sprzedaż przekroczyła 100 milionów złotych. Od 8 lat, koncentruje się głównie na budowaniu silnych i dochodowych marek w branży nieruchomości.

Pracowała m.in. z Danielem Siwcem, Rozsądnymi Braćmi, Flipem na Pierwotnym, Alehem Turem, Natalią Gorszkową i wieloma innymi.

Doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania, psychologii, marketingu, PR, sprzedaży i obsługi klienta pozwala jej na kompleksowe podejście do budowania marki, łącząc działania offline z działaniami online.

Swoich klientów zawsze prowadzi w sposób kompleksowy: audytuje, tworzy nowe produkty marki i wprowadza je na rynek, buduje i szkoli zespoły, tworzy strategie komunikacji, integruje społeczność marki organizując m.in. wydarzenia branżowe. Osobiście zarządza działaniami prowadzonych marek. Współpracuje z prasą, radiem, telewizją i twórcami internetowymi.

Wykładowca akademicki i szkoleniowiec, spędziła ponad 500 godzin dzieląc się wiedzą i doświadczeniem. Prelegent na konferencjach i spotkaniach branżowych. Autorka licznych publikacji w prasie.

Skuteczna, rzetelna, nastawiona na działanie. Nie boi się wyzwań, a jej celem jest pomaganie innym w osiąganiu sukcesu poprzez dobrze zaplanowaną i konsekwentną budowę marki.

Prywatnie, miłośniczka podróży. Zafascynowana Kubą oraz słoneczną Italią.

Publikacje w prasie (wybrane)

Projekt bez tytułu (81)

BUDUJĘ MARKI W BRANŻY NIERUCHOMOŚCI

Rozmowa na temat moich współprac i budowania marek w branży nieruchomości pojawiła się w 12 wydaniu Strefy Nieruchomości. Wywiad ze mną przeprowadziła Aneta Nagler.

Projekt bez tytułu (82)

POZNAJ MOJĄ HISTORIĘ

Jeśli jesteś ciekawy, jaką drogę pokonałam aby móc realizować swoje pasje i co moim zdaniem jest najważniejsze w budowaniu marki, zapraszam Cię do przeczytania rozmowy, którą przeprowadziła ze mną Dorota Pawelec z onet.pl.

artykuł okładkowy

Marka osobista najmocniejszym elementem marki firmy

3 numer 2022, Real Estate Magazine

Ile kosztuje budowanie marki w branży nieruchomości numer 16 Strefy Nieruchomości

Ile kosztuje budowanie marki w branży nieruchomości

16 numer, Strefa Nieruchomości- Magazyn Inwestora

5 blokad, które powstrzymują przed budowaniem marki eksperta

5 blokad, które powstrzymują przed budowaniem marki eksperta

Real Estate Magazine, nr 2 2022

2

5 błędów, których nie powinniśmy popełniać przy budowaniu marki osobistej

Strefa Nieruchomości-Magazyn Inwestora, nr 18

1

Marka osobista, czy marka firmowa?

Strefa Nieruchomości- Magazyn Inwestora, nr 19

Warstwa 2

Silna męska marka w nieruchomościach oraz  Silna kobieca marka w nieruchomościach

Investor Real Estate Expert, 6/2022

Wystąpienia (wybrane)

seminarium asbiro

1000 uczestników

Jak budować silną i dochodową markę osobistą w branży nieruchomości
 
02-03 marca 2024

Wielka Integracja 4.0

2,2 uczestników

Jak zwiększyć przychody o 1000 % dzięki przemyślanej marce osobistej

Jako jedyna kobieta, stanęła na scenie Wielkiej Integracji 4.0 przed ponad 2 tysiącami przedsiębiorców.
20-22 maja 2022

Wielka Integracja 5.0

2,2 uczestników

Udział w panelu dyskusyjnym "Przedsiębiorczość jest Kobietą"

II Ogólnopolskie Forum Inwestorek

200 uczestników

5 błędów w budowaniu marki osobistej

IV Zjazd Kwatermistrzów- Praktycy o Nieruchomościach

200 uczestników

Udział w panelu dyskusyjnym "Przedsiębiorczość jest Kobietą"

Stowarzyszenie "Mieszkanicznik"

Oddziały: Katowice, Łódź, TOruń

Jak budować silną i dochodową markę w  branży nieruchomości.

konferencja "Zawód Deweloper"

200 uczestników

marka osobista dewelopera -jak skutecznie ją budować?

ZAUFALI MI

 
Odkąd pamiętam zawsze pasjonowały mnie projekty-wyzwania, takie, na które wszyscy wokół mówili „ale to się nie uda”. Udawało się i pozwalało zarobić satysfakcjonujące pieniądze.

W swoim życiu przemierzyłam wiele dróg – odpowiadałam za PR, marketing, budowałam i szkoliłam zespoły, rekrutowałam, nawiązywałam relacje biznesowe,  byłam psychologiem, oraz przez ponad 10 lat szkoleniowcem. Niezależnie od firmy, dla której pracowałam, niezależnie od zajmowanego stanowiska, zawsze kończyło się tym, że wprowadzałam na rynek jakieś nowe szkolenie. Dlatego wszystkie te drogi zaprowadziły mnie w końcu do tej jednej, związanej z budowaniem marek szkoleniowych. Nigdy jednak nie zrezygnowałam z różnorodności działań związanej z moją pracą, bo ta wielozadaniowość cieszy mnie najbardziej.i